Selasa, 28 Juli 2009

BANYAK SUNGGUH ACARA BULAN OGOS..


AKU SEDIKIT SEBANYAK TERLIBAT DALAM MUZIKAL EKSTRAVAGANZA NI..



tapi terlalu banyak program pada 1 ogos ..mna yang nk pg demo anti ISA dikuala lumpur menjelang subuh tentu sudah ramai yg berhimpun... dan polis2 juga tentu sudah bersedia atas sebarang tindakan yg tidak diingini.. tapi harap2 biarlah semua program tu berjalan lancar tampa sebarang insiden yg tidak diingini..kita nk ranapkan kan kuasa ISA bukan nak berbunuhan sesama kita..

lagi persembahan live dri artis2 malaysia ni ..ada yg dah top macam hatan ramli sarip man bai..tapi itu dah biasa klu nk jumpa yg luar biasa pg kt dataran shah alam 9 hingga 11mlm...........jumpa disana...!! antara yg membuat persembahan meor..rahmad haron.pyan habib..mei chen..termasuklah aku dan ramai lagi...CD baru juga akan dijual disana dengan harga yg semua orang mampu beli.. RM10 je.. yahhhhhhh jumpa disana nt..

6 komentar:

  1. selamat berdemo dan selamat menggreng..

    moga semuanya lancar.

    BalasHapus
  2. semakin aktif la ni..tabik!

    BalasHapus
  3. DEMO..DEMO..DEMO LO NI ..HEHEHE.......

    SLAMAT.....JGN SMPAI ADA YG MATI TERBUNUH HARI DEMO NT..SNIPER TGH CARI POSISI

    AKTIFF..HEHE TP HARI2 MAKAN MAGGIE..

    BalasHapus
  4. hmm..abang Nik yg baik, aku tak ada atau tak dapat berjanji utk hadir di acara yg namanya Extravaganza tuu...

    BalasHapus
  5. "semoga semua aktiviti ini berjalan selancar-lancarnya!",aku berkata sambil melompat keriangan.

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog