Rabu, 16 Juli 2014

SOLTAN SESEMBAHAN UMAT MELAYU






dihari yg amat mulia ini saya rakyat malaysia yg bertanggungkawab dengan jujur dan ikhlas memohon kepada ALLAH yg maha kuasa agar semua kuasa2 soltan dihapuskan dari tanah melayu. ini kerana soltan bukan lagi jadi penyelamat bangsa melayu tetapi telah dilihat merosakkan dan mencemarkan bangsa melayu.


bangsa melayu hari ini sudah benci dan muak dgn perangai soltan yg bisa sewenang2nya membunuh meminum arak melakukan maksiat menjual tanah hak rakyat memperkosa kebebasan manusia yg berbangsa melayu. secara jujurnya saya berpendapat bahawa soltan sudah tiada dalam kamus melayu ia hanya jadi cerita dongeng sebelum tidur utk anak2 kecil.


ceritanya semua soltan ditanah melayu adalah anak GUNDIK atau anak perempuan simpanan yg dipakai utk memuaskan nafsu sex mereka. sedangkan onn jaafar juga disurahkan anak drp isteri isteri yg tidak dinikahi. isteri yg mana satu?


ini membuktikan bahawa keturunan soltan adalah keturunan orang jahat yg telah menguasai keseluruhan jiwa org melayu yg lemah dn yg mempertuhankan pula anak2 gundik itu sebagai barang yg mesti disembah mesti ada kapet merah utk mereka bila keluar mesti diikuti katanya mesti jgn melawan mesti patuh mesti itu dan ini


tetapi tidak hari ini tidak jaman ini sesungguhnya kuasa soltan semakin terhapus dan akibat dari itu soltan dan kaum kerabatnya sudah mempersiapkan diri dengan mengumpul segala kekayaan yg tinggal sebelum kuasa2 mereka semua dibatalkan.




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog