Rabu, 11 Desember 2013

allah yang membuat rencana







tidak makan sotong bukan syiah, kumpulan berbasikal bukan syiah, jangan tuduh sembarang. perbalahan mazhab atau apa saja ajaran setan patutlah dihentikan segera. sudah 1500 tahun rasulullah pergi. setiap ayat yang diucapkannya, katanya telah dibukukan menjadi kitab suci agama islam. namun ada juga yang mengatakan bahawa al-quran itu masih ada ayat yang tertinggal beberapa ratus ayat telah hilang. wallahuaqlam. jika benar agama islam itu satu kenapa sampai terjadinya mazhab2 ini semua, ugama islam itu satu maka haruslah satu bukan dua bukan tiga cara amalannya, cara amalan yang dua tiga ini adalah tujuannya untuk mendapat keuntungan dari pemilikan mazhab mazhab itu. apakah manusia ini lain2 mahluk, tidak! mereka tetap sama, punyai mata hati telinga dan anggota lain yg sama juga.


perbalahan didalam debat debat pemikir jaman lampau dan jaman baharu ini memang tidak dapat diterima akal, bukankah allah yg mengatur kalian jadi biarkan allah yang mengatur jangan kalian si pemikir2 ini yg mengatur, memaksa maksa orang mengikut jalan kalian. mazhab mazhab ini adalah ikutan secara tidak sengaja atau sengaja dari ajaran kristian yang mendului agama islam.


571tahun sebelum kelahiran muhammad, isa lah yang harus kita ikuti dan ajaran isa juga datangnya dari allah jua, namun apabila golongan2 pemerintah yg kejam lagi zalim menjatuhkan hukuman bunuh dengan muslihat maka allah membuat perancangan baru untuk melahirkan muhammad sebagai ikutan semua umat. dan semua itu jua adalah perancangan allah agar kalian memahaminya.


aku benci mazhab mazhab setan kalian.






jadilah manusia yang sentiasa lapang mengucapkan selawat bagi muhammad.









Tidak ada komentar:

Posting Komentar

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog