Selasa, 27 Juli 2010

Pintu bilik sebelah

aku dengar kamu..aku tahu kamu disitu mencari aku. MENGAPA? kamu rindu aku? haruskah sering ngekori aku? musik-musik tapak kaki mu sering meresahkan ku di bilik itu. cermin-cermin keramat yg dilihat sering terpampang wajah hitam mu. OH' jangan terus hantui aku!! wajahmu sangat perit untuk kugambarkan.

tidak bisa berbuat apa jasad ni!
tidak bisa berkata mulut nie!
tidak bisa mengedipkan bola mata ini lagi!

kejam nya kamu mengawasi aku! aku tidak mahu kamu ada dan terus merapati aku.
APA YANG KAU CARI?? tuan kamu sudah mati. jangan aku yang kau mahu duduki. tolong pergi..terus..jangan cuba bawa aku ke dalam duniyamu. kerna aku tidak sanggup membela kamu.
usul mu tidak ku tahu,undangmu tidak pernah ingin aku kadkan.tapi...............
...
BAGAIMANA kamu disini??

malam-malam ku, zalim diperlakukan. lagi ingin jasad ku rebah di katil malam, ingin terus ku pejamkan mata hitam, lagi terus kau datang padaku...hinggakan atap siling bilik tembus ke langit, menampakkan bulan, lagi terus ke bintang. snagat space,aku khayal tanpa ditegur. aku terjaga tapi tidak berdengkur.
TOLONG, TOLONG, TOLONG hentikan...
izinkan aku beradu.jangan sampai mereka tahu!!!!!

KINI,
malam-malam ku kau SIAL perlakukan,
malam-malam ku diperjudikan,
malam-malam ku bukan lagi untuk aku..
kau JAHAT!!

aku tahu kejadian kamu disebabkan Dia
aku tahu kau membuat penyambungan hidup Hawa.
dan kau menyesatkan manusia, kau tak sehebat apa-apa, kerna kejadian aku sehebat alam, seindah yusuff, se-sempurna Dia...



kenapa AKU???


p/s: nanti kau!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog