Selasa, 15 Desember 2009

anak haruan makan haruan

Bulan sebelas bulan duabelas banyak banyak

bulan satu bulan dua bulan tiga sedikit sedikit

bulan empat bulan lima bulan enam dan bulan tujuh jarang jarang

bulan lapan sembilan dan sepuloh kadang kadang



akhirnya bangsa melayu hilang didunia kerana nak nikah susahhhhhhhh banyak wang mesti dilaburkan kena tunggu bulan bulan tertentu sahaja jabatan agama korup kadi kadi koruppp imam imam korupp ibu bapa koruppp mereka tidak berkhidmat untuk tuhan dan masyarakat mereka semua mengutamakan berapa banyak duit yang mereka akan perolehi berapa besar nanti majlis perkahwinan anak mereka sehingga tiada yang boleh menandinggi tingginya wang hantaran berapa banyaknya dulang dulang hadiah bermegah berhias dengan persalinan tradisi setiap ugama dan bangsa tapi masih tetap bersikap prejudis.



islam?



raja raja mengutip cukai cukai haram untuk berenjoyy dengan perempuan perempuan pelacur tidak langsung berfikir bagaimana untuk menjadikan bangsa melayu 70 juta orang sedangkan bangsa asing sibuk memperbanyakkan lagi kelahiran sehinggakan anak anak yang lahir tanpa ikatan pernikahan direkrut sebagai pejuang bangsa.



mufti berteriak diatas mimbar dengan menyatakan fatwa fatwa songsang yang melanggar hak kebutuhan.



para menterinya didapati subahat membunuh dengan niat, berjalang kesana kemari menaiki kapal terbang dan kapal layar memiliki rumah penginapan mewah dan mendapat segala kemudahan yang rakyat lapar hanya diliur liurkan.



islam?



dan akhirnya lebih selesa bangsa melayu tidak perlu nikah kawin, jumpa maen tak pun nikah kat siam. bangsa cina semakin riang membawa pelacur pelacur kemalaysia.



kepada lelaki lelaki melayu yang tak punya bini atau ketagih burit atau bini dirumah dah monopose atau bini tak bagi berpoligami pergilah korang maen pelacur jangan rogol sana rogol sini jangan rogol anak sendiri jangan jadi jalang!!

6 komentar:

  1. kepada lelaki lelaki melayu yang tak punya bini atau ketagih burit atau bini dirumah dah monopose atau bini tak bagi berpoligami pergilah korang maen pelacur jangan rogol sana rogol sini jangan rogol anak sendiri jangan jadi jalang!! - nik

    gua sokong infiniti% ayat ni!

    BalasHapus
  2. padu brader..paduuuuuu!!

    BalasHapus
  3. yeyyy...hari ni 1 muharam 1431H..1malaysia kosong vietnam..1malaysia...hahahhaha.

    BalasHapus
  4. kita cari bintang nik..ahak..ahak..wa suka gambar lu kat facebook..mistikal raut wajah tu..ahak..ahak..
    betul deme-deme tu dah tak buat kerja Tuhan...

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog