Selasa, 27 November 2012

12 JANUARI 2013 RAKYAT BERANI TURUN KEJALAN

Anak muda berani melawan turun kejalan dengan satu semangat menumbangkan kerajaan kukubesi. kita anak muda berani membantai ketidakadilan dan kerakusan kuasa kerajaan UMNO/BN. kita yang berani berjuang menegakkan maruah dan hak kebebasan memilih. inilah masanya untuk kita berdiri bersama-sama diatas tanah yang memberi kita nafas dan keyakinan diri, yang akan membenihkan sejarah demi sejarah perjuangan abad baharu. 12 januari akan tercatat dalam sejarah tanahair. JUTA JUTA RAKYAT TURUN KEJALAN BERANI ANAK MUDA PASTI BERANI, BERANI ANAK MUDA PUNYA JATI DIRI

13 komentar:

  1. Balasan
    1. kau lah bodoh..kau lagi bahlol...
      kerajaan bn/umno ni dah lah celaka..
      kau nak jugak sokong..
      dah tiba masa tukar kerajaan..
      kau punya minda masih tertutup..

      Hapus
  2. bodoh menyusah kan org.. kecik2 xnak mampos.. da besa menyusahkan org

    BalasHapus
  3. pi sana dpt pa...!!!
    dpt penat...!!

    sedaq laa hangpa semua ni buah catur jaaa...
    semua tu permainan politik semata-mata.....

    BalasHapus
  4. jgn buat benda x guna x berfaedah sebagai anak muda..berbakti pada negara bkn menghancurkan negara

    BalasHapus
    Balasan
    1. Aq setuju ... jgn tanya ape sumbangan negara pd kita.. tp persoalkan sumbangan kita pd negara.. jgn jd sumbangan ke arah menghancorkan negara !!

      Hapus
  5. begitu mudah diperalatkan. bodoh.

    BalasHapus
  6. begitu mudah diperalatkan. bodoh.

    BalasHapus
  7. fuck la ko org sume....hidup umno...
    bunos nak...duit br1m nak....
    puki mak ko...

    BalasHapus
  8. Orang Melayu ni bukan berjiwa besar. Satu bangsa yang seumpama dimurkai Allah swt. Dulu Empayar Melayu luas terbentang. Selatan Thailand kerajaan kesultanan Melayu tumbang. Singapura jangan cerita termasuk Pulau Batu Putih. Melayu Champa di kemboja dah lama nyau. Lagi 50 tahun silap-silap Sarawak dan Sabah keluar Malaysia. Jangan cakap mustahil. Allah swt berkuasa. Silap-silap 100 tahun lagi Johor join Singapura. Jangan cakap mustahil. Lebih lebih lagi selagi ada pemimpin Melayu yang mengaku Islam tapi tak percaya kepada hukum Islam. Lepas tu disokong pulak oleh uladalamsemak. Hancur Melayu. Hancur kalau tak ikut Islam dan memilih orang yang tak gemar Islam sebagai pemimpin!!!!Kalau yang kafir tak suka Islam kita faham lah ini nama mamat , udin, tapa hmmm hancur!!!!

    BalasHapus
  9. Hmm.. satu lagi permainan politik pakatan rakyat.. tidak pernah bersyukur dengan apa sahaja yg dpt.. tahu mmbantah, demo... yg fanatik trus diperalatkan .. wahai anak2 muda & rakyat malaysia... nk ke Malaysia jd perang akibat ketaksuban anda pada sesetengah pemimpin yg gilakan kuasa ? semata-mata mahu ke Putrajaya ?? Sebelum PR nk perintah da tau ape bala akan diterima... Bukalah minda anda ... ape yg berlaku di negeri yg ditadbir kerajaan pakatan rakyat? hanya janji kosong semata-mata... Ingatlah... jgn hanya melihat keburukan semua pada pemimpin yg ade sekarang.. Anda siapa mahu menghakimi? sedihh... pemimpin PR.. maksum sgt kah ?? Semua dunia sj.. mati esok, anda x akan disoal apa parti politik pilihan anda... bukan memjamin untuk ke surga... hmm,, lps demo, wat konfrantasi dgn pihak polis.. lps tu dikatakan kejamnya pihak berkuasa ... alahai !!! sume da bole phm da... hmmm... aq tetap menyokong kerajaan BARISAN NASIONAL (student UM yg dikatakan bnyk pembangkang, tp bukan semua) .. Islam Alwayz in My Heart !! Allahuakbar !!

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog