Rabu, 10 Agustus 2011

MELAYU YANG TAKUT

Apa dia Melayu yang takut?

Melayu yang takut adalah Melayu yang rendah diri. Melayu yang berjiwa hamba. Melayu yang sanggup mencium ke bawah duli. Melayu yang telah begitu lama ditakut takutkan sehinggakan tidak lagi memiliki initiatif sendiri.

Melayu yang takut ini cukup bijak dengan budaya bodek yang telah disebarkan oleh United Malay National Organisation. Melayu yang takut ini hanya sanggup menerima fatwa kerana tidak ada memiliki fikrah yang kritikal.

Otak manusia Melayu yang takut ini telah di bonsaikan oleh United Malay National Organisation semenjak 31 Ogos 1957. Inilah dia Malapetaka yang menghimpap manusia Melayu. Justeru tarikah 31 Ogos ini sama-sama kita nobatkan sebagai hari Malapetaka untuk Tanah Melayu.

(TT)

Sering kita dengar melayu yang takut ini adalah melayu pengampu united malay NATANG organisation. SEBAB APA? sebab kalau tak ikut nanti tak dapat projek atau nanti akan masuk neraka, melayu yang takut adalah melayu yang mengikut saja apa kata ketua mereka tak kira parti apa sekalipun. kerana ada habuan syurga mereka menurut 100peratus kata ketua mereka. ini melayu yang takut malahan juga bodoh.

bangsa melayu kena ada pendirian dalam diri mereka sendiri kalau seandainya ketua mereka melakukan perbuatan jahat atau mengeluarkan fatwa yang bercanggah dengan akal budi pemikiran mereka, mereka haruslah menyangkal dengan terang2. meskipun Raja atau sultan atau juak umngok atau pakatan kerana yang berkuasa harus membuat kebaikan pada semua orang.

1 komentar:

  1. bukan melayu jenis penakut.melayu jenis takda testis.kalau ada pon,kuncup ke dalam.

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog