Selasa, 19 Juli 2011

KENYATAAN ORANG ASKAR

ultrazalani

assalamualaikom..salam sejahtera..saya adalah anggota tentera..untuk makluman semua rakyat malaysia dan terutama pada yg teraniaya dek kebiadapan kerajaan Be End...kemanakah hak kami sbg rakyat malaysia?? kami boleh mengundi tetapi melalui undi pos..sebelum digerakkan ke tempat mengundi kami dah diberi penerangan dan amaran oleh pihak atasan kami sekiranya nak berkhidmat lebih lama dalam organisasi ini kami perlu memangkah Be End..kalau tentera pon dah boleh diekploitasi camni apatah lg polis..

2 komentar:

  1. so apa masalah nta sekarang ni wahai abg askar...hang takut ka ngan pegawai atasan hang...kerat teloq hang tuh la wahai abang askar..buang bagi babi makan kalau hang penakut ngan pegawai hang...

    BalasHapus
  2. aku juga bekas tentera, ketika aku berkhidmat hanya ada parti 46 , pas, bn dan dap . tapi aku dgn slamber nya memangkah pas dan 46. tidak ada apa apa tindakan kan pun dari pegawai aku. tidak ada sebab atm nak membuang anggota nya jika mengundi parti pas , dap atau pkr. kita memang semua tahu, panglima 3 perkhidmatan memang lah lantikan politik yg di persetujui oleh majlis angkatan tentera. aku menyeru kawan kawan yg masih berkhidmata atau yg dan menjadi org awan. gerak kan jiwa dan raga anda untuk menokong pary pkr pas atau dap demi masa depan anak anak cucu cucu kita.

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog