Minggu, 18 Juli 2010

antara hijau kuning merah dan biru burit

semuanya yang kau rasa tak macam yang aku rasa , aku rasa sedap kau rasa sakit aku rasa nyilu kau rasa dengan lidah mana sama. pahit manis kelat belacan dan mentimun goreng goreng, ikan bilis rendam kuaci wangi kuat santet akar tongkat ali belum jumpa doa baginda ali mana nak tau kelat buntut kuali.


ada tak ada ada tak ada ada tak ada, iblis lu...


main la terjun la dalam tasik tu baru kau tau sedap ke sakit ke...klu nak sedap jer pergi KFC la, kuey tiau udang memang la sedap, udang mesti la besar2 baru puas, jangan cuba2 masuk kepala kalau dah masuk gagah jer.


ada tak ada ada tak ada ada tak ada...iblis lu



dunia artis dunia iblis...tapi iblis yang baik hati, bukan setan. hantu la juga tu. mana ada nya antu iblis la semua yang ada, hantu cuma gelaran bagi iblis. iblis nak nakutkan bebudak kecik..


dunia politik dunia setan...rasuah paling azazil. hancurkan organisasi polis sebab polis polis semua setan tak kira la yang baik atau yang haramjadah polis semua setan setan yang di perintah oleh iblis iblis. maknanya bapak2 iblis makan banyak rasuah. intitiusi raja2 semua kena bubarkan, malaysia lagi aman kalau tak ada polis dan raja2 setan.


kerajaan malaysia bongok suruh rakyat jimat air jimat eletrik jimat gula jimat beras jimat ayam jimat jimat jimat tapi istana istana raja firaun yang terang benderang dengan lampu2 gemerlapan semuanya tak payah jimat. macam haramjadah. rakyat disuruh berjimat tapi sang penguasa menketedarah sedap2 hasil titik peluh petani dan rakyat banyak. raja raja setan


sapa boleh halang kita dari menulis perkara perkara yang ekstrem..raja perdana menteri rais yatim rosmah najis mansur atau ajen israel atau sesiapa saja tak boleh menghalang kita dari menyatakan pendapat kita, apa yang kita tak setuju. kerajaan barisan nasional memang puki harga petrol naik disel naik harga gula naik, bapak haramjadah, sang penguasa punya gaji berpuluh ribu tapi minyak kereta anak bini diorang rakyat yang tanggung sampai sepende diorang pun rakyat yang belikan bapak sial bapak haramjadah sampai ke anak cucu haramjadah..



burit!!! sang penguasa kalau nampak si dahi licin terus nak angkut masuk bilik, ini kes rais yatim dengan budak um budak uitm budak setan gila duit burit boleh beli atuk kepala botak dah tak larat bangun pakai viagra pakai jampi jampi pakai pakai bomoh pakai tukang urut...sang penguasa tak kira bini orang ker anak dara sapa ker kalau dia nak dia beli dengan duit. sang penguasa kalau nak dapat projek besar kena serah burit bini kat penguasa yang lebih berkuasa. tanya ali azemin



sang penguasa berkuasa buat apa saja kerana punya duit banyak, tapi sapa yang punya duit tu???



mufti celaka dalam negara adalah harusiini...dah la sesat nak ajak orang ikut sesat macam dia jugak.


dari sekolah itu lah aku belajar menulis dan membaca. jadi aku boleh tulis dan baca apa yang aku suka la. yang baik baik baik baik semua untuk aku. aku untung besar kerja sendiri tak payah bayar cukai, cuma aku sering dicukai kerana beli barang barang yang dicukai oleh keraaa..jaan beraja kerajaan polis kerajaan setan kerajaan iblis keraaajaan haramjadah..



memang aku tengah marah, kerana saudara2 aku yang tak punya semakin susah semakin tersepit mengimbangi ekonomi keluarga, berjimat demi keree..jaan setan.


Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Daftar Blog Saya

  • SOLTAN SESEMBAHAN UMAT MELAYU - dihari yg amat mulia ini saya rakyat malaysia yg bertanggungkawab dengan jujur dan ikhlas memohon kepada ALLAH yg maha kuasa agar semua kuasa2 soltan ...
    1 minggu yang lalu
  • NEGARA CHINA PANCUNG UMAT ISLAM YANG BERPUASA - CHINA LARANG UMAT ISLAM NEGARANYA BERPUASA. Tinggalkan dulu siri sinetron "agak agak menantu siapa", tinggalkan dulu cerita Uptown Bandar Perda. Sebelum me...
    3 minggu yang lalu
  • pemuda baru mengenal garam - Udin, anak Jawa baru saja menyertai kumpulan kami. Katanya mahu mencari dan mengenal. "Bagaimana diumpamakan kita ini dalam hubungan mencari tuhan?" tanyan...
    8 bulan yang lalu
  • shanie cafe' esok kerja - apalagi... kami di sini... makan,makan..minum,minum... ada teman ada kekasih ada kau ada aku masakan melayu sukar untuk di santap lagi.. terlalu,terlalu,ter...
    3 tahun yang lalu

nik binjidan

nik binjidan
1

kudrat

rasa

Pengikut