Selasa, 07 Juli 2009

ke ranjang biru merah putih dan hitam..

seperti biasa manusia memerlukan seks untuk hidup yg lebih aman tapi apakah dgn persetubuhan yg haram atau lebih mudah difahami anal seks atau main bontot manusia bisa mmbahagiakan pasangan masing2?mungkin kemutan yg kuat membuatkan seseorang itu lebih seronok menghalakan batang balaknya ke lubang najis itu atau bila isteri datang haid maka itulah lubang yg wajib bagi isteri untuk membahagiakan suaminya yg ketagih bila air sudah naik kepala..

akibat dari filem2 lucah(blue film)yg amat mudah ditonton diinternat dgn berbagai stail dan rupa bisa mmbuat otak kita terbalik dan masuk kedalam fantasi yg amat tidak rasional..
Gay boy amat senang dgn acara main belakang..dan dikedai2 dvd juga sudah banyak menjual film2 yg begini..aku menjangkakan 10 tahun lagi malaysia adalah pusat manusia main bontot hahahhaa dan apakah nt anak kalian juga akan terbiasa main bontot cissssss sialan..

4 komentar:

  1. Farah Fawcet kena barah bontot...maut akibat itu
    (Ubilepih)

    BalasHapus
  2. Salam... bro Nik, album Javid namah ada lagi ke, mcm mana saya nak dptkan.

    BalasHapus
  3. masih ada..dapatkan di toko adik abg'D-15-GA JLN SAUJANA PRIMA 2/F TAMAN PRIMA SAUJANA KAJANG..ATAU HUBUNGI 0196342559..NIK

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog