Sabtu, 11 April 2009

keluarga.


Aku sebenarnya tak mau menulis tapi atas desakan teman2 jadi aku cuba.Bertemu dgn fendi tadi petang mengingat kan aku kepada kedua anak cikgu ni.Annisa dan Annur.aku meor dan abg sham minum kt kedai mamak sambil tunggu hujan teduh.

sejak tahun 1991 aku mula jejakkan kaki kekuala lumpur.bolak balik bolak balik aaaaaahhhh dh 2009 padahal aku rasa macam baru semalam je aku lahir.semua kenangan yg 30 tahun dlu kaku dan beku dalam hutan batu yang sial ni....ahh sedikit emotional itu biasa.

Berbalik kepada Annur dan Annisa,kedua ibu bapa mereka diuji dengan begitu keras sekali.
aku selamba mengutuk tuhan,meor cuma gelak,mungkin dia tau perasaan aku waktu tu.. kami macam satu keluarga begitu juga cikgu satu keluarga dgn kami semua.aku rasa tak mau berpisah tapi mana mungkin.

3 komentar:

  1. haha jgn marah lup pinjam gambar anak lu ni gua saja nk promo klu2 ada org nk beli lukisan..
    agak2 brapa klu nk jual ni??:))

    BalasHapus

nik jidan

nik jidan
1

kudrat

rasa

Pengikut

Arsip Blog